PRACA ORYGINALNA
BIOMONITORING U LUDZI (HBM) – UCZENIE SIĘ PRZEZ ZABAWĘ
Więcej
Ukryj
1
Kinderumwelt gGmbH, German Academy of Pediatrics (Deutsche Akademie für Kinder- und Jugendmedizin, DAKJ),
Osnabrück,Germany
Autor do korespondencji
Karl Ernst von Muehlendahl
der Deutschen Akademie für Kinder- und Jugendmedizin
Westerbreite 7, 49084 Osnabrück
Tel. +49 541 97789 -00
Fax +49 541 97789 -05
Kinderhospital Osnabrück
Iburger Str. 187, 49082 Osnabrück
Med Srod. 2012;15(1)
STRESZCZENIE
„Kinderumwelt”– agencja założona przez pediatrów niemieckich zajmująca się medycyną środowiskową – jest autorem modułu internetowego HBM „e-learning” nauczającego biomonitoringu u ludzi. Pozwala to na
interaktywne uczenie się przez użytkownika za pomocą symulującego modelu. Moduł HBM jest częścią adresu www.allum.de (portal Allergy, Environment, Health) i jest dostępny w j. angielskim i niemieckim. Moduł działa głównie za pomocą obrazków, co pozwala na jego użycie osobom mniej biegłym w j. angielskim lub niemieckim.
Kinderumwelt – an agency of the German pediatricians concerned with environmental medicine – has developed an e-learning module about human-biomonitoring. It allows active learning because the user can study interactively with the help of a model. The HBM module is part of www.allum.de (the internet portal „Allergy, Environment, Health”) and is available in German and English. Since the module works mainly with images, it is also accessible to users with incomplete command of the English or German languages.
REFERENCJE (5)
2.
Mühlendahl K.E. Otto M. & Linnemann J.: How to explain the importance of Human Biomonitoring. Medycyna Środowiskowa/ Environmental Medicine 2011, 2 (14), 11–14.
3.
Kerres M.: Multimediale und telemediale Lernumgebungen. Konzeption und Entwicklung. München: Oldenbourg Wissenschaftsverlag. 2001.
4.
Rey G.D.: E-Learning. Theorien, Gestaltungsempfehlung und Forschung. Bern: HansHuber-Verlag. 2009.
5.
Niegemann H.M. & Hessel S.: Kompendium E-Learning. Berlin: Springerverlag. 2003.